+ Odpowiedz w tym wątku
Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: 30 tys na tzw ruszenie z kopyta, załatwiam leasing

  1. #1
    marian
    Gość

    30 tys na tzw ruszenie z kopyta, załatwiam leasing

    witam , potrzebuje 30 tys na tzw ruszenie z kopyta , załatwiam leasing na pojazd ciezarowy, ale szukam 30 tys lkóre pozwoli mi ruszyc z kopyta , niestety firma działą od pazdziernika i jeszcze nie ma tak powiem zaplecza finansowego ,banki odmawiaja mi kredytu przez kredyty juz jakie posiadam , a bez tych 30 tys ni mam co brac leasingu , bo co ciezarówka na powietrze czy prad nie jezdzi prosze o rade

  2. #2
    doradcafirmowy
    Gość
    Witam
    Jeśli chodzi o firmy potrzebuje
    - pit za zeszły rok(ksero)
    - nip(ksero)
    - regon(ksero)
    - wpis do ewidencji(ksero)

  3. #3
    tomasz
    Gość
    Witam, jesli chodzi o zaswiadczenie z banku, to dostalem zwykly list, w ktorym sa podstawowe informacje o kredycie oraz informacja w uwagach, ze kredyt zostal splacony wraz z odsetkami. Jesli chodzi o faktury/rachunki, posiadam liczne potwierdzenia wplaty (KP) oraz 2 faktury vat - czy takie dokumenty wystarcza? Jesli chodzi o zaswiadczenia z US i ZUS, czy jest jakas inna procedura, dzieki ktorej moznaby przyspieszyc otwarcie rachunku i przyznanie limitu? zalatwienie takich papierow trwa okolo lub ponad tydzien, a przyznam, ze zalezy mi na czasie. Czy cos jeszcze pominalem?

    Z gory dziekuje za pomoc,
    Tomasz

  4. #4
    doradca
    doradca jest nieaktywny
    Junior Member
    Dołączył
    Sep 2011
    Posty
    2
    jeszcze tylko jedno pytanie. czy z tymi dokumentami otrzymam rachunek wraz z limitem (oczywiscie zakladajac, ze nie zalegam w us ani w zus)? bo w us wydanie takiego dokumentu kosztuje, a nie chcialbym na darmo.

  5. #5
    marta
    Gość
    Witam
    istnieje kilka możliwości uzyskania takiego kredytu lub leasingu
    w celu dokładnego sprawdzenia oferty i przedstawienia konkretnych możliwości potrzebne są dokumenty:

    1 dowód + drugi dokument ze zdjeciem
    2. dokumenty rejestrowe firmy (wpis, nip, regon)
    3. poprzednie umowy (udokumentowanie kontynuacji pracy)
    4. forma opodatkowania, KPiR zbiorcza za pełne miesiące działalności
    5. wyciągi z kont bankowych za ostatnie 6 msc

    Jeżeli jest Pan zainteresowany proszę o przesłanie dokumentacji
    Pozdrawiam Marta

+ Odpowiedz w tym wątku

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •